آخرین اخبار
کد مطلب: 124809
در حال بروز رساني
دومين مجمع ملي «جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» آغاز شد/ انتخاب 5 گزينه نهايي از ميان 10 نفر
تاریخ انتشار : 1396/01/17 09:47:07
نمایش : 2308
دومين مجمع ملي «جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» صبح امروز در مجموعه شهر آفتاب آغاز شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،به نقل از راه دانا؛ دومين مجمع ملي «جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» از دقايقي پيش در مجموعه شهر آفتاب با حضور سه هزار نفر از اعضاي اين جبهه آغاز شد.

قرار است در اين نشست، از ميان 10 نفري که در مجمع ملي اول به عنوان کانديدا انتخاب شده بودند، 5 نفر به عنوان کانديداهاي نهايي جبهه مردمي، در جريان يک رأي‌گيري انتخاب شوند.
 

حجت‌الاسلام والمسلمين محمد حسن رحيميان رئيس شوراي مرکزي جبهه مردمي در دومين مجمع ملي جبهه مردمي در ابتداي اين مراسم گفت: همه ده نامزد جبهه مردمي، ميثاق‌نامه را امضا کرده‌اند و از گزينه واحد پشتيباني مي کنند
وي  با بيان اينکه امروز از ۱۰گزينه به ۵گزينه خواهيم رسيد خاطر نشان کرد: خدايا ما گواهي مي‌دهيم کساني که نامزد شدند هدفي جز خدمت به اسلام ندارند و نشانه آن اين است که همگي اين ميثاق را امضا کردند.

نخستين مجمع ملي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي پنجم  اسفند 1395 برگزار شد. در اين مجمع، که در آن منتخبان استان ها، اقشار و حاميان جبهه با حق راي حضور داشتند، 21 فرد به عنوان کانديداي انتخابات رياست جمهوري به راي اعضاي مجمع گذاشته شدند و اعضاي محترم مجمع از ميان آنها به 10 تن راي دادند.

اين 21 نفر خود از ميان 53 نفر برگزيده شده بودند که اسامي آنها طي يک فرآيند دو هفته اي، منطبق بر مجموعه اي از شاخص ها، از طريق اعضاي مجمع از سراسر کشور به هيئت موسس جبهه پيشنهاد شده بود. هيئت موسس، پس از مذاکره فرد به فرد با اين 53 نفر و اعمال ضوابط مصوب، نام 21 نفر از کساني را که با کانديداتوري موافقت داشته يا مخالفت جدي با طرح نام خود به عنوان کانديداي انتخابات رياست جمهوري نداشتند، به مجمع اول اعلام کرد.

 

خبر در حال تکميل است...

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس